MENU
CA|ES
USER
Descripció

Aquest grau pretén formar professionals amb capacitat d'adaptació als diversos registres i mitjans que caracteritzen el periodisme, que dominin les dinàmiques de la societat en xarxa i que sàpiguen respondre amb sentit crític als reptes actuals de la professió: des de la redacció d'una informació periodística en qualsevol tipus de suport fins a la gestió de l'entorn comunicatiu o d'una empresa informativa.

Informació general

Assignatures

Rendiment

Mobilitat

Sortides professionals

Ocupació

Serveis

Accés des de CFGS

Durada

4 anys (240 ECTS)

Històric de notes de tall de Juliol
  • :
  • :
  • :
  • :
  • :
  • :
  • :
  • :
  • :
Històric de notes de tall d'Octubre
  • :
Prova d'aptitud (PAP) o d'admissió

Per poder ser admès caldrà superar la Selectivitat i les proves d’admissió (en línia) als graus de la UIC. Consten de 5 apartats. Segons la titulació que triïs, t'hauràs d'examinar d'uns o d'altres:

  • Cultura general
  • Psicotècnic
  • Anglès
  • Prova específica
  • Entrevista

Oferta de 1r curs 2024-25

180 places

L'oferta es fa de forma conjunta amb els graus de Comunicació Audiovisual i Publicitat i Relacions Públiques.

Matrícula 2024-2025

83 matriculats

Inclou la matrícula dels graus de Comunicació Audiovisual i Publicitat i Relacions Públiques.

Preu del 1r curs

El preu de cada crédit és de 160 ¤

El cost total d'un 1r curs complet és de 9.900 ¤

Facilitats de pagament i ajuts

  • Pagament únic: 20% de l'import de la matrícula (en concepte de reserva de plaça) en el termini de 15 dies després d’obtenir l’admissió i 80% restant en el termini de 10 dies després de la recepció de la matrícula.
  • Pagament fraccionat sense comissions ni interessos: 20% de la matrícula (en concepte de reserva de plaça) en el termini de 15 dies després d’obtenir l’admissió, 50% en el termini de 10 dies després de la recepció de la matrícula i 30% restant abans del 31 de gener.

Beques

Idioma en el qual s'imparteix

  • Català (40%)
  • Castellà (40%)
  • Anglès (20%)

Horari

Matí

Perfil d'ingrés recomanat

  • Aquesta titulació s'adreça a estudiants vocacionals, innovadors i amb esperit crític, analític i emprenedor, que sàpiguen treballar en equip i tinguin interès en  l’actualitat informativa.

Normativa de permanència

  • Els estudiants han de superar un 60% dels crèdits en què s'han matriculat a 1r curs per poder passar a 2n. 
  • Cap estudiant pot romandre més de tres anys a la UIC sense haver aprovat 60 crèdits de formació bàsica.
  • L'estudiant es pot matricular un màxim de dues vegades d'una mateixa assignatura.
  • Les normes de permanència per als estudiants amb necessitats educatives especials s'establiran en l'adaptació curricular corresponent.

Estudis relacionats