Descripció
Aquests estudis pretenen formar futurs directius de la indústria hotelera i turística internacional proporcionant una formació orientada a desenvolupar una visió general de l'entorn turístic i hoteler i de les seves organitzacions i amb un alt coneixement de la gestió dels departaments de màrqueting de l'empresa.
Informació general
Assignatures
Mobilitat
Sortides professionals
Serveis
Durada
5 anys (306 ECTS)
Històric de notes de tall de Juliol
- :
Històric de notes de tall d'Octubre
- :
Prova d'aptitud (PAP) o d'admissió
- Els estudis realitzats i els resultats acadèmics obtinguts
- Els resultats del test d'admissió
Oferta de 1r curs 2024-25
L'estudiant s'ha de matricular a primer del grau de Gestió Turística i Hotelera o Gestió Turística i Hotelera (Anglès) i a partir de segon complementa el seu pla d'estudis amb assignatures del grau de Màrqueting.
Preu del 1r curs
El preu de cada crédit és de 223,50 ¤
El cost total d'un 1r curs complet és de 13.410 ¤
Idioma en el qual s'imparteix
- Anglès (entre un 5% i un 78%)
- Castellà
Horari
De dilluns a divendres, de 9 a 14.30 hores.
Perfil d'ingrés recomanat
- L'estudiant ha de tenir sensibilitat i curiositat per la diversitat cultural.
Normativa de permanència
- Els estudiants de primer curs han de matricular-se de 60 crèdits.
- Cal superar com a mínim 12 crèdits en el primer any acadèmic per poder continuar els estudis.
- Per passar a segon curs, cal tenir aprovats 48 crèdits de primer.
- És obligatori tornar a matricular-se de les assignatures bàsiques o obligatòries no superades en el curs anterior. Si després de matricular-se dos cops d'una assignatura no s'aconsegueix aprovar-la, l'estudiant podrà sol·licitar una matrícula extraordinària.